“Başta bankacılık sisteminde olmayan kısımları hedeflerken, isteyen herkesin hizmete ulaşmasını sağlayacağız” diyen Özcan, kredi kartı olmayan 20 milyon vatandaş olduğunu ve bunun yüzde 46’sının bayanlardan oluştuğu bilgisini verdi. Hopipay’in artık al sonra öde özelliğine de dikkat çeken Özcan, kelamlarını şöyle sürdürdü: “Taksit sonu olan kozmetik üzere birtakım alanlarda da taksit imkanı sağlıyoruz. Türkiye’de problemli kredi oranı periyot dönem düşer, devir dönem yükselir. Lakin genel olarak Türk insanı borcuna sadıktır. Problemli kredilerde artış da olabilir. Bilhassa limit tarafında artışlar bu devirde hiç kimse için kolay değil. Bizim de limitleri belirleme konusunda bir yapay zeka sistemimiz var. Bu devirde kredi az verelim, limit az verelim üzere bir fikrimiz yok.” Hopi Eser İdaresi, Pazarlama ve CRM’den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Gül Sağır Aydın da, “Bizim en süratli büyüyen iş kolumuz kampanya kısmı. Hopi, tüketicinin alışverişlerini demokratikleştirmeyi, özgürleştirmeyi ve gereksinim duyduğu eserlere erişilebilirliğini artırmayı hedefliyor” dedi.